1002 1993 1915 1151 1910 1776 1921 1098 1900 1117 1843 1556 1604 1387 1877 1321 1637 1902 1130 1042 1270 1371 1431 1801 1895 1907 1719 1655 1103 1049 1023 1859 1685 1212 1814 1855 1072 1274 1695 1833 1994 1327 1202 1035 1024 1286 1457 1709 1906 1958 1174 1803 1037 1750 1153 1322 1322 1860 1631 1830 1982 1703 1260 1581 1331 1885 1350 1753 1765 1119 1084 1064 1090 1931 1821 1375 1877 1240 1489 1303 1358 1326 1875 1095 1581 1557 1657 1072 1546 1468 1765 1168 1922 1778 1230 1231 1269 1297 1637 BCNSPRNW ULIB Ver.6.0+V

เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม
  กลับหน้าหลัก

Marc Display : E-mail record : QR code ปิดหน้าต่าง
ภาพปก
 ชื่อเรื่อง Game-based teaching and simulation in nursing and health care / Eric B. Bauman .
 ISBN 0826109691 (paperback) 0.00
 ISBN 9780826109699 (paperback)
 ผู้แต่ง Eric B. Bauman
 พิมพลักษณ์ [S.l.] : Springer Publishing Company, 2013.
 เลขเรียก WY18 B347g
 ครั้งที่พิมพ์ 1st ed.
 รูปเล่ม 288 p. ; 23 cm.
 หมายเหตุ Summary: "This is a comprehensive resource for anyone interested in integrating gaming and simulation into a course or the entire curricula. It presents the theory and the associated practical application. The extensive reference list and resource/product list encourage and support readers with implementation." Score: 98, 5 Stars.--Doody''s Medical Reviews "Game-Based Teaching and Simulation in Nursing and Healthcare is a timely, exhaustive look at how emerging technologies are transforming clinical education. Anyone looking for firsthand, direct account of how game-based learning technologies are reshaping clinical practice needs this book." Kurt Squire , PhD Associate Professor Games+Learning+Society [GLS] School of Education University Of Wisconsin - Madison This innovative text provides practical strategies for developing, integrating, and evaluating new and emerging technology, specifically game-based learning methods, useful in nursing and clinical health sciences education. The text draws upon existing models of experiential learning such as Benner''s "thinking-in-action" and "novice-to-expert" frameworks, and introduces current theories supporting the phenomenon of the created learning environment. Chapters explain how simulation and game-based learning strategies can be designed, implemented, and evaluated to improve clinical educational thinking and outcomes and increase exposure to critical experiences to inform clinicians during the journey from novice to expert. The text also describes how game-based learning methods can support the development of complex decision-making and critical thinking skills. Case studies throughout demonstrate the practical application of harnessing technology as a teaching/learning device. Key Features: Provides strategies for developing, integrating, and evaluating game-based learning methods for nursing and healthcare educators Prepares teachers for the paradigm shift from static "e-learning" to dynamic distance experiential learning in virtual and game-based environments Illustrates how to integrate game-based learning into existing curricula Offers theoretical and practical examples of how game-based learning technologies can be used in nursing and clinical education.
 หัวเรื่อง Education,Nursing--medthods
 หัวเรื่อง Clinical Medicine--Education
 หัวเรื่อง Computer simulation
 หัวเรื่อง Video games
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน

รายการสื่อสารสนเทศ

ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. Book การพยาบาล
Book การพยาบาล
WY18 B347g  
  Barcode: 034137
ห้องสมุดวิทยาเขตสวรรค์ประชารักษ์
►หนังสือทั่วไป
บนชั้น

BibComment


ยังไม่เคยถูกคอมเมนท์

คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้
  คอมเมนท์: Gamebased teachi..


 Copyright 2025. Bcnsprnw @Library