1471 1709 1460 1722 1391 1412 1713 1533 1780 1213 1539 1225 1068 1617 1136 1452 1324 1884 1250 1737 1799 1698 1105 1852 1710 1315 1092 1128 1537 1575 1796 1279 1186 1904 1769 1077 1790 1079 1006 1782 1997 1964 1638 1250 1837 1848 1852 1752 1290 1474 1297 1627 1327 1983 1638 1049 1861 1724 1105 1673 1799 1574 1648 1688 1982 1998 1715 1365 1329 1375 1111 1601 1438 1471 1298 1485 1665 1747 1385 1251 1598 1645 1872 1354 1358 1168 1153 1442 1094 1135 1057 1489 1679 1036 1672 1430 1536 1581 1086 BCNSPRNW ULIB Ver.6.0+V

เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม
  กลับหน้าหลัก

Marc Display : E-mail record : QR code ปิดหน้าต่าง
ภาพปก
 ชื่อเรื่อง Game-based teaching and simulation in nursing and health care / Eric B. Bauman .
 ISBN 0826109691 (paperback) 0.00
 ISBN 9780826109699 (paperback)
 ผู้แต่ง Eric B. Bauman
 พิมพลักษณ์ [S.l.] : Springer Publishing Company, 2013.
 เลขเรียก WY18 B347g
 ครั้งที่พิมพ์ 1st ed.
 รูปเล่ม 288 p. ; 23 cm.
 หมายเหตุ Summary: "This is a comprehensive resource for anyone interested in integrating gaming and simulation into a course or the entire curricula. It presents the theory and the associated practical application. The extensive reference list and resource/product list encourage and support readers with implementation." Score: 98, 5 Stars.--Doody''s Medical Reviews "Game-Based Teaching and Simulation in Nursing and Healthcare is a timely, exhaustive look at how emerging technologies are transforming clinical education. Anyone looking for firsthand, direct account of how game-based learning technologies are reshaping clinical practice needs this book." Kurt Squire , PhD Associate Professor Games+Learning+Society [GLS] School of Education University Of Wisconsin - Madison This innovative text provides practical strategies for developing, integrating, and evaluating new and emerging technology, specifically game-based learning methods, useful in nursing and clinical health sciences education. The text draws upon existing models of experiential learning such as Benner''s "thinking-in-action" and "novice-to-expert" frameworks, and introduces current theories supporting the phenomenon of the created learning environment. Chapters explain how simulation and game-based learning strategies can be designed, implemented, and evaluated to improve clinical educational thinking and outcomes and increase exposure to critical experiences to inform clinicians during the journey from novice to expert. The text also describes how game-based learning methods can support the development of complex decision-making and critical thinking skills. Case studies throughout demonstrate the practical application of harnessing technology as a teaching/learning device. Key Features: Provides strategies for developing, integrating, and evaluating game-based learning methods for nursing and healthcare educators Prepares teachers for the paradigm shift from static "e-learning" to dynamic distance experiential learning in virtual and game-based environments Illustrates how to integrate game-based learning into existing curricula Offers theoretical and practical examples of how game-based learning technologies can be used in nursing and clinical education.
 หัวเรื่อง Education,Nursing--medthods
 หัวเรื่อง Clinical Medicine--Education
 หัวเรื่อง Computer simulation
 หัวเรื่อง Video games
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน

รายการสื่อสารสนเทศ

ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. Book การพยาบาล
Book การพยาบาล
WY18 B347g  
  Barcode: 034137
ห้องสมุดวิทยาเขตสวรรค์ประชารักษ์
►หนังสือทั่วไป
บนชั้น

BibComment


ยังไม่เคยถูกคอมเมนท์

คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้
  คอมเมนท์: Gamebased teachi..


 Copyright 2025. Bcnsprnw @Library