1192 1249 1134 1728 1364 1915 1070 1150 1026 1749 1715 1469 1764 1951 2000 1602 1514 1390 1318 1770 1332 1643 1875 1122 1379 1042 1163 1690 1663 1042 1565 1855 1495 1727 1363 1496 1180 1097 1932 1955 1091 1405 1509 1181 1736 1836 1869 1378 1936 1176 1602 1995 1811 1837 1311 1054 1789 1657 1554 1471 1061 1589 1997 1293 1073 1231 1142 1456 1316 1696 1084 1030 1210 1171 1525 1053 1950 1516 1611 1879 1278 1358 1334 1374 1107 1279 1821 1065 1997 1795 1880 1108 1491 1776 1433 1785 1765 1132 1958
BCNSPRNW ULIB Ver.6.0+V

เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 สืบค้นข้อมูลชั้นสูง
  กลับหน้าหลัก
คำค้น:
พบจำนวน 1 รายการ
 ค้นหา หัวเรื่อง and Computer simulation

แสดงผลการสืบค้นที่พบ 1 รายการ

Marc Display
ภาพปก
 ชื่อเรื่อง Game-based teaching and simulation in nursing and health care / Eric B. Bauman .
 ISBN 0826109691 (paperback) 0.00
 ISBN 9780826109699 (paperback)
 ผู้แต่ง Eric B. Bauman
 พิมพลักษณ์ [S.l.] : Springer Publishing Company, 2013.
 เลขเรียก WY18 B347g
 ครั้งที่พิมพ์ 1st ed.
 รูปเล่ม 288 p. ; 23 cm.
 หมายเหตุ Summary: "This is a comprehensive resource for anyone interested in integrating gaming and simulation into a course or the entire curricula. It presents the theory and the associated practical application. The extensive reference list and resource/product list encourage and support readers with implementation." Score: 98, 5 Stars.--Doody''s Medical Reviews "Game-Based Teaching and Simulation in Nursing and Healthcare is a timely, exhaustive look at how emerging technologies are transforming clinical education. Anyone looking for firsthand, direct account of how game-based learning technologies are reshaping clinical practice needs this book." Kurt Squire , PhD Associate Professor Games+Learning+Society [GLS] School of Education University Of Wisconsin - Madison This innovative text provides practical strategies for developing, integrating, and evaluating new and emerging technology, specifically game-based learning methods, useful in nursing and clinical health sciences education. The text draws upon existing models of experiential learning such as Benner''s "thinking-in-action" and "novice-to-expert" frameworks, and introduces current theories supporting the phenomenon of the created learning environment. Chapters explain how simulation and game-based learning strategies can be designed, implemented, and evaluated to improve clinical educational thinking and outcomes and increase exposure to critical experiences to inform clinicians during the journey from novice to expert. The text also describes how game-based learning methods can support the development of complex decision-making and critical thinking skills. Case studies throughout demonstrate the practical application of harnessing technology as a teaching/learning device. Key Features: Provides strategies for developing, integrating, and evaluating game-based learning methods for nursing and healthcare educators Prepares teachers for the paradigm shift from static "e-learning" to dynamic distance experiential learning in virtual and game-based environments Illustrates how to integrate game-based learning into existing curricula Offers theoretical and practical examples of how game-based learning technologies can be used in nursing and clinical education.
 หัวเรื่อง Education,Nursing--medthods
 หัวเรื่อง Clinical Medicine--Education
 หัวเรื่อง Computer simulation
 หัวเรื่อง Video games
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน

รายการสื่อสารสนเทศ

ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. Book การพยาบาล
Book การพยาบาล
WY18 B347g  
  Barcode: 034137
ห้องสมุดวิทยาเขตสวรรค์ประชารักษ์
►หนังสือทั่วไป
บนชั้น



 Copyright 2025. Bcnsprnw @Library