1552 1616 1702 1627 1988 1604 1193 1087 1062 1972 1496 1013 1684 1906 1348 1499 1593 1751 1508 1849 1589 1905 1240 1831 1863 1275 1353 1356 1876 1001 1748 1122 1615 1637 1251 1618 1939 1622 1514 1481 1254 1736 1044 1645 1353 1143 1146 1442 1138 1885 1564 1229 1025 1681 1303 1917 1918 1164 1744 1883 1455 1197 1291 1363 1719 1820 1752 1786 1901 1317 1628 1762 1886 1509 1735 1727 1417 1791 1565 1137 1402 1566 1005 1931 1818 1110 1482 1993 1798 1998 1893 1721 1649 1017 1666 1497 1111 1221 1415
BCNSPRNW ULIB Ver.6.0+V

เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 สืบค้นข้อมูล
  กลับหน้าหลัก
คำค้น:
พบจำนวน 1 รายการ
 ค้นหา ชื่อผู้แต่ง (UK), Leon Chaitow ND DO.

แสดงผลการสืบค้นที่พบ 1 รายการ

Marc Display
ภาพปก
 ชื่อเรื่อง Palpation and assessment skills : assessment through touch, 3e / Leon Chaitow ND DO (UK)
 ISBN 0443069352 (paperback) 9.95
 ISBN 9780443069352 (paperback)
 ผู้แต่ง (UK), Leon Chaitow ND DO.
 พิมพลักษณ์ [S.l.] : Churchill Livingstone, 2010.
 เลขเรียก WB200 C579P
 ครั้งที่พิมพ์ 3rd ed.
 รูปเล่ม 344 p. ; 28 cm.
 หมายเหตุ Summary: Palpation and Assessment Skills has been designed and developed to help the student and practitioner to understand and acquire the palpatory skills that are the foundation of all effective manual therapy assessments and treatments. Subtlety and sensitivity of touch, and the accurate interpretation of palpation findings and tests, are essential aspects of all manual therapy professions. While it is difficult to learn these from written descriptions or static illustrations alone, by combining a workbook approach with the use of video demonstrations and audio explanations on a DVD, Palpation and Assessment Skills provides the student and developing practitioner with a portable workshop, that they can access at any time.
 หัวเรื่อง Palpatory
 หัวเรื่อง Palpating and assessing the skin
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน

รายการสื่อสารสนเทศ

ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
- ไม่พบข้อมูล -



 Copyright 2025. Bcnsprnw @Library