1907 1096 1941 1868 1110 1599 1835 1876 1148 1841 1048 1807 1303 1267 1720 1088 1567 1081 1065 1125 1091 1502 1708 1048 1181 1269 1084 1076 1788 1548 1664 1134 1820 1738 1165 1059 1587 1183 1940 1151 1121 1351 1498 1594 1772 1794 1778 1666 1144 1483 1267 1567 1104 1149 1983 1165 1723 1310 1945 1506 1046 1152 1228 1421 1222 1683 1447 1343 1000 1596 1794 1087 1277 1737 1302 1939 1543 1172 1909 1144 1498 1619 1077 1497 1454 1061 1854 1764 1547 1352 1744 1198 1381 1057 1965 1419 1029 1408 1000
BCNSPRNW ULIB Ver.6.0+V

เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 สืบค้นข้อมูล
  กลับหน้าหลัก
คำค้น:
พบจำนวน 1 รายการ
 ค้นหา ชื่อผู้แต่ง (UK), Leon Chaitow ND DO.

แสดงผลการสืบค้นที่พบ 1 รายการ

Marc Display
ภาพปก
 ชื่อเรื่อง Palpation and assessment skills : assessment through touch, 3e / Leon Chaitow ND DO (UK)
 ISBN 0443069352 (paperback) 9.95
 ISBN 9780443069352 (paperback)
 ผู้แต่ง (UK), Leon Chaitow ND DO.
 พิมพลักษณ์ [S.l.] : Churchill Livingstone, 2010.
 เลขเรียก WB200 C579P
 ครั้งที่พิมพ์ 3rd ed.
 รูปเล่ม 344 p. ; 28 cm.
 หมายเหตุ Summary: Palpation and Assessment Skills has been designed and developed to help the student and practitioner to understand and acquire the palpatory skills that are the foundation of all effective manual therapy assessments and treatments. Subtlety and sensitivity of touch, and the accurate interpretation of palpation findings and tests, are essential aspects of all manual therapy professions. While it is difficult to learn these from written descriptions or static illustrations alone, by combining a workbook approach with the use of video demonstrations and audio explanations on a DVD, Palpation and Assessment Skills provides the student and developing practitioner with a portable workshop, that they can access at any time.
 หัวเรื่อง Palpatory
 หัวเรื่อง Palpating and assessing the skin
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน

รายการสื่อสารสนเทศ

ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
- ไม่พบข้อมูล -



 Copyright 2025. Bcnsprnw @Library