1460 1573 1135 1250 1061 1793 1140 1231 1064 1899 1386 1257 1507 1420 1432 1561 1358 1012 1156 1681 1445 1031 1140 1117 1831 1446 1231 1716 1857 1280 1008 1180 1975 1862 1456 1348 1015 1487 1642 1360 1620 1690 1509 1590 1542 1655 1711 1918 1028 1817 1321 1386 1544 1491 1478 1660 1658 1950 1754 1533 1410 1847 1022 1807 1543 1535 1788 1200 1794 1518 1543 1369 1526 1368 1860 1577 1088 1390 1187 1160 1820 1595 1616 1940 1486 1681 1635 1230 1370 1442 1499 1499 1443 1697 1086 1361 1552 1513 1751
BCNSPRNW ULIB Ver.6.0+V

เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 สืบค้นข้อมูล
  กลับหน้าหลัก
คำค้น:
พบจำนวน 1 รายการ
 ค้นหา ชื่อผู้แต่ง Eric B. Bauman

แสดงผลการสืบค้นที่พบ 1 รายการ

Marc Display
ภาพปก
 ชื่อเรื่อง Game-based teaching and simulation in nursing and health care / Eric B. Bauman .
 ISBN 0826109691 (paperback) 0.00
 ISBN 9780826109699 (paperback)
 ผู้แต่ง Eric B. Bauman
 พิมพลักษณ์ [S.l.] : Springer Publishing Company, 2013.
 เลขเรียก WY18 B347g
 ครั้งที่พิมพ์ 1st ed.
 รูปเล่ม 288 p. ; 23 cm.
 หมายเหตุ Summary: "This is a comprehensive resource for anyone interested in integrating gaming and simulation into a course or the entire curricula. It presents the theory and the associated practical application. The extensive reference list and resource/product list encourage and support readers with implementation." Score: 98, 5 Stars.--Doody''s Medical Reviews "Game-Based Teaching and Simulation in Nursing and Healthcare is a timely, exhaustive look at how emerging technologies are transforming clinical education. Anyone looking for firsthand, direct account of how game-based learning technologies are reshaping clinical practice needs this book." Kurt Squire , PhD Associate Professor Games+Learning+Society [GLS] School of Education University Of Wisconsin - Madison This innovative text provides practical strategies for developing, integrating, and evaluating new and emerging technology, specifically game-based learning methods, useful in nursing and clinical health sciences education. The text draws upon existing models of experiential learning such as Benner''s "thinking-in-action" and "novice-to-expert" frameworks, and introduces current theories supporting the phenomenon of the created learning environment. Chapters explain how simulation and game-based learning strategies can be designed, implemented, and evaluated to improve clinical educational thinking and outcomes and increase exposure to critical experiences to inform clinicians during the journey from novice to expert. The text also describes how game-based learning methods can support the development of complex decision-making and critical thinking skills. Case studies throughout demonstrate the practical application of harnessing technology as a teaching/learning device. Key Features: Provides strategies for developing, integrating, and evaluating game-based learning methods for nursing and healthcare educators Prepares teachers for the paradigm shift from static "e-learning" to dynamic distance experiential learning in virtual and game-based environments Illustrates how to integrate game-based learning into existing curricula Offers theoretical and practical examples of how game-based learning technologies can be used in nursing and clinical education.
 หัวเรื่อง Education,Nursing--medthods
 หัวเรื่อง Clinical Medicine--Education
 หัวเรื่อง Computer simulation
 หัวเรื่อง Video games
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน

รายการสื่อสารสนเทศ

ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. Book การพยาบาล
Book การพยาบาล
WY18 B347g  
  Barcode: 034137
ห้องสมุดวิทยาเขตสวรรค์ประชารักษ์
►หนังสือทั่วไป
บนชั้น



 Copyright 2025. Bcnsprnw @Library